Keresés ebben a blogban

2010. június 28., hétfő

16

PUNK2010

Egy kis neopunk street fashion összeállítás. Hatalmas joker ez a trend, ha beszereztél pár alapdarabot, mint ezek itt, onnantól bárhova fel tudsz öltözni, maximum a cipőt cseréled le magassarkúra és a nappali rohangálásból vár az éjszaka.
És persze itt a fesztiválszezon, arra is tökéletes.


Arról nem beszélve, hogy a ruhák egy részét akár turkálóból is beszerezheted három forintért, és átalakíthatod, vagy az otthon padláson, vagy szekrény sarkában porosodó ruháknak is nekieshetsz hypóval, ruhafestékkel, szegecsekkel, ollóval.
Persze kerüljük a szutyok punk kurva kinézetet, ezekhez a keményebb elemekhez azért importáljunk valami nőiesebbet, hogy egyéniségre formált legyen a trend.
Mint itt ezekben:




4 megjegyzés:

  1. A kalapos- jumpsuitos szett azonnal jöhet:)

    Fesztiválra magassarkú, hát ez örök dilemma. Amúgy csak abban járok (bulizni meg szinte mindenhova...), de fesztiválra max vmi kisebb sarkú western vagy motoros csizma... nem?
    hehe, és amúgy nyelvezet is ötös"szutyok punk kurva" :)

    VálaszTörlés
  2. neopunk a szivemcsücske :)
    nálam az azonnal jöhet kategória innen: a szegecses farmermellény(L)
    a fesztivál+magassarkú nekem sem nyerő. már próbáltam :D

    VálaszTörlés
  3. Igen rájöttem a rossz fogalmazásra, nem magassarkúban fesztiválozásra gondoltam hanem úgy általában a punkot fesztiválra, javítom is :]

    VálaszTörlés
  4. nekem abszolút bejön ez a stílus.vannak is ehhez hasonló ruháim.csak kicsit szolidabbak :)

    VálaszTörlés