Keresés ebben a blogban

2010. június 29., kedd

21EDITORIAL/CULTURE

FIFA WORLD CUP 2010
Ha már mindenképp foci...

Már a csapból is az folyik, a könyökünkön jön ki, sőt az orrunkon és a szánkon is, mintha ilyenkor az egész világ a foci körül forogna. Ami érthető is hiszen egy globális méretű eseményről van szó! Cirka 204 országban űzik ezt a sportot, a nemzeti öntudat egyfajta kifejezése,ezenkívül erőteljes kapocs a multi-millárdos atléták és az utca embere között. Az eredmények, a híres passzok, gólok mind-mind az alap műveltség részét képezik, ezt én is így gondolom, ennek ellenére elég sokat kellene annak fizetnie aki azt akarná, hogy feszült érdeklődéssel nézzem is végig. De még szerencse, hogy ránk csajokra is gondolnak, pl. a Vanity Fair-nél, ahol Annie Leibovitz kapott lencse végre néhány futball sztárt a júniusi számhoz...

..Csak ket baj van: a választás és a koncepció. Nem vagyok megelégedve, még ebből is többet ki lehetett volna hozni.Bár Michael Ballack (utolsó előtti kép, jobbszélső) azért nem rossz!Sajnálatos módon azonban nem mi voltunk a célkorosztály. Azért köszönjük!


Egy magazin a hónap 23 legjobb anyagai közé sorolta ezt a képsorozatot. Szerintetek?

7 megjegyzés:

  1. szerintem nem a legszexibbeket választották ki..:( náluk sokkal szexibbek is vannak:) nézzük csak meg a spanyolokat vagy C.Ronaldot a portugáloknál:D

    VálaszTörlés
  2. ugye??egyetertek.eleg lagymatag. de valoszinuleg itt nem is a szexi hullamot akartak meglovagolni. ha meg igen, akkor ajjaj. epp ezert nem ertem miert kapott helyet a legjobb juniusi anyagok kozott.mindegy az anyukaknak biztos bejon...

    VálaszTörlés
  3. PF a második kép kezezett, tizenegyes!!
    Amugy hol van CRonaldo, Torres, Nuno Gomes, Beckham, Henry, es a fel olasz valogatott a D&G reklambol? :[

    VálaszTörlés
  4. CRonaldot, Beckhamet és Torrest én is hiányolom a képekről :(
    és valóban, szerintem is az anyukás korosztályt célozták meg ezekkel a fotókkal...

    VálaszTörlés
  5. 1. vagyok.. szerintem is min. Torres,Villa,Fabregas,C.Ronaldo,Cannavaro kellene ide:D

    VálaszTörlés
  6. igen, Torrest én is hiányolom, bár Kaká legalább ott van:D Meg azért Fernando Muslerának is lenne itt helye bőven :):)

    VálaszTörlés
  7. nemrossz nemrossz. nekem személy szerint az új szerelmem, Carlos Bocanegra hiányzik csak :))

    VálaszTörlés