Keresés ebben a blogban

2010. július 30., péntek

148

NAILS
Az új mániám a NEON, már van neonszínű karkötőm, cipőm, szemtusom, pólóim, és felkutattam a fél világot neonsárga színű körömlakkért. A MAC-ben csak sima sárgát tudtam venni, amivel beértem egy időre bár ez a napsárga + gyöngyházfény nem igazán jött be, és pattog is le elég durván. Szóval amikor megláttam egy barátnőm szemkiégető neonpink körmeit rögtön ugrottam hogy HOL meg HOGY, kiderült hogy az aluljáróban, szóval elmentem és beszereztem a sárga verziót masszív 380Ft-ért. Azon kívül hogy kb 10 rétegben kell feltenni, és fura buborékminták rajzolódnak ki benne ha nagyon közelről nézem, abszolut beleszerettem.
Szerinted?
Te hogy hordod a körmeidet?

[ezek saját körmök, nem műanyag brr :]


16 megjegyzés:

  1. úramisteeen. rózsaszínt is és ilyen sárgásat is úúúúúúgy szeretnék. de sajnos itt egyik sincs :// pedig ez annnnnnnnnyira tetszik. pont így hordanám a körmöm ha találnék végre ilyen körömlakkot. : DD

    B.

    VálaszTörlés
  2. nekem most pont ugyanevvel a sárgával van kilakkozva :D
    am. ugyanilyenbe van narancsom meg rózsaszínem is (:

    VálaszTörlés
  3. képet a neon cipőről!!!

    VálaszTörlés
  4. deszééép... (((:
    hát nekem csak neon rózsaszínem van de azis megteszi..:D
    viszont a favorit a fehér, fekete és ilyen bőr színű. általában ezeket hordom és nagyon bejön...:D
    bár van sok színes lakkom is. madj kipróbálom őket. én a mintkáat istenítem és csinálom is elég szép számmal ((:

    VálaszTörlés
  5. és ti lányok honnan szereztétek be a neon pinket? : )

    B.

    VálaszTörlés
  6. ugyanilyenem van, meg megvan a neon pink változata is :)
    amugy én is imádom a NEONt:))
    B! én az egyik itteni bizsus/minidrogériaféleségben vettem :D véletlenszerűen akadtam rá:)

    VálaszTörlés
  7. Igen, a neonpinket még én is keresem. ha valaki tud valamit, azonnal szóljon :D

    VálaszTörlés
  8. nekem a sárga (ami a képen van) meg ugyanolyan neonpink az Asia centerből van :D én is kerestem egy darabig és egyik barátnőm mondta, hogy ott van =)

    VálaszTörlés
  9. nekem a neon pink egy s-he márkájú kis minta de azért elég sok van benne.. ezt is felkell kenni minimum 3x, de utána nagyon "szemkiégető".. :D
    de szerintem miss sporty-ban is van csak azok annyira könnyen pattognak lefelé :SS

    VálaszTörlés
  10. nekem ilyen Moyra van neon pink és neon zöld..Zalakaroson vettem a strandon nyaralás alatt:D

    VálaszTörlés
  11. hool vettél neon szemtuuust? amugy ilyenem nekem is van:D és tényleg nagyonbubisodik... ja és irtóhamar beszárad :S a westendben a kajálósrésznnél, a belfrittel vagymivel szemben van egy bolt és asszem fetish a neve... na ott van neonpink :D meg csomó neonszín :DD

    VálaszTörlés
  12. tegnap találtam a Rossmannban neon színű lakkokat!
    Nyári sláger, limit edition, úgyhogy gyorsan csajok!
    Neon minden árnyalata, ill. nyári színek: babakék, ill. "chanel jade" zöld (épp azzal vagyok most kilakkozva) :)

    VálaszTörlés
  13. csak is chanel 527:D de ilyen neon lakkokat énis beszerzek ugy érzem:P

    VálaszTörlés
  14. Igen, én is ma voltam az asia centerbe és be is szereztem sárgát is és pinket is, kemény 200-300 ft-ért :D és állítom ugyanúgy fog kopni mint az 1-2000 ft-sek :)

    VálaszTörlés
  15. neonpink van westend aluljaroban!:) amugy en inkabb a bordo, tejeskave, piros szineket hordom:)

    VálaszTörlés