Keresés ebben a blogban

2010. augusztus 1., vasárnap

151CELEBRITY

BARBEE

Az új mini-interjú sorozatunkban olyan hazai zenészeket, énekeseket, modelleket, tervezőket, stylistokat, fodrászokat, divatszakmában dolgozókat kérdezünk a stílusukról akik divatosak, egyediek, és példaképként állíthatók, hogy elleshessétek a trükkjeiket, megtudjátok mi inspirálja őket, és hogy milyen tanácsot adnának nektek.


Ma a Comet díjas énekesnőt, Barbee-t kérdeztem ki az öltözködésről és a divatról, hiszen nagyon sokan szeretitek, és ő a fiatalos, színes és vidám stílus legjobb képviselője. Egyszerre nőies és csajos, és ugyanolyan bájos tud lenni tornacipőben, mint koktélruhácskában.

---

 
HOGY DEFINIÁLNÁD PÁR MONDATBAN AZ ÖLTÖZKÖDÉSI STÍLUSODAT?
Ha pontosan akarnám meghatározni akkor úgy fogalmaznék, hogy csajosan laza. Szeretek kényelmes, laza holmikban járni, de imádom a magassarkúkat és a testhez simuló ruhákat is, amikben kicsit a nőiességem is kitűnik, éppen ezért igyekszem a kettőt megfelelően kombinálni.


MENNYIRE KÖVETED AZ AKTUÁLIS TRENDEKET?
Mindenképpen követem, hol teljes mértékben, hol csak részben. Mindig attól függ, hogy mennyire áll közel hozzám az éppen jelenlévő trend és ezért van, amikor csak kisebb részeit veszem át.


KI AZ AKIT PÉLDAKÉPKÉNT VAGY INSPIRÁCIÓKÉNT MEG TUDSZ NEVEZNI, HA STÍLUSRÓL VAN SZÓ?
Szerintem napjaink legnagyobb és legkiemelkedőbb divat- és stílusikonja Lady Gaga. Abszolút inspiráló amit csinál, bár van amikor túlzásba viszi, de rengeteg ihletet ad. Mellette pedig nagyon bírom még Christina Aguilera folyton változó, megújuló stílusát és Rihanna vagy Katy Perry egyediségét.


MI A KEDVENC MÁRKÁD, ÉS HOL VÁSÁROLSZ ILLETVE SZERZED BE A RUHÁIDAT LEGGYAKRABBAN?
Már több mint másfél éve a Broadway Fashion ruháit hordom és nagyon elégedett vagyok velük, mert olyan ruhákat forgalmaznak amikben mindig meg tudom találni önmagam. Nem tudnak csalódást okozni, ezért ez a kedvencem!


SZERINTED A SZAKMÁD MENNYIBEN BEFOLYÁSOLJA AZ ÖLTÖZKÖDÉSI STÍLUSODAT?
A munkám során szinte a második legfontosabb dolog a megjelenés és az öltözködés. Kötelességemnek érzem és szeretnék is példát mutatni a közönségnek a megjelenésemmel is, ezért muszáj mindig igényesen felöltöznöm, követnem a divatot és arra ösztönözni a tiniket, hogy találják meg önmagukat az öltözködésben is.


MI AZ A KEDVENC RUHADARAB, VAGY KIEGÉSZÍTŐ JELENLEG, AMIT MINDIG MAGADON ILLETVE MAGADNÁL HORDASZ?
Van egy nyaklánc amin egy B betűs medál található. Egy számomra nagyon kedves személytől kaptam ajándékba és amióta megvan mindig szerencsét hozott. Emellett bármelyik ruhámhoz megfelelően passzol. Imádom :)

 
MIT TANÁCSOLNÁL A FIATALOKNAK AZ ÖLTÖZKÖDÉSSEL KAPCSOLATBAN?
Főként azt tanácsolom, hogy minél előbb próbálják meg megtalálni a rájuk jellemző stílust, azokat a ruhákat amikben jól érzik magukat, hiszen a magabiztos megjelenés egy hatalmas lépés a sikerhez vezető úton :)


---

Köszönöm Barbee! :x

6 megjegyzés:

  1. szia Dorka! most olvastam vissza megint a tetoválásos cikket..szerinted a dream vagy a fall szavak a csuklóra milyenek lennének??
    azért téged kérdezlek,mert neked már sok tetód van:)

    VálaszTörlés
  2. Számomra ez a bejegyzés egy hatalmas csalódás!Eddig imádtam ezt az oldalt,de Barbeet nem mondanám egyedinek és "magyar divat példaképnek"sem,sőt szerintem teljesen jellemtelen,szimpla tucat cuccokat visel!!
    Nagyon nagy boo!:S

    VálaszTörlés
  3. szerintem is szánalom a csaj.Egy stílus és divattal foglalkozó blogon helye nincs!!Totál átlagos,semmilyen,TUCAT!Zeneileg sem ismerem el...na mindegy,ez Magyarország!Éljen Lola,Barbee,és a BNF!!:S:S

    VálaszTörlés
  4. na ez a nyominger meg mit keres itt?:) h hogyan is tudná jellemezni a stílusát? hát SEHOGY, mert neki gyerekek nemhogy stílusa, de szerintem fogalma nincs a divatrol..dorka máskor nem kérjük őt! BOO

    VálaszTörlés
  5. Barbee azt veszi fel amit a stylistok meg a támogatók adnak neki. A kérdést úgy kellett volna feltenni hogy milyen stílusú ruhákat aggatnak rád, mert hogy neki nincs ebbe beleszólása az tuti. Sztem is tucat, még az inspirációnak is a mai trendi énekesnőket adta meg. Úgy látszik mivel most Lady Gaga a legnagyobb, kötelező volt beletenni az inspirációk közé. Ugyanez él Rihannára meg Katy Perryre is. Ez az interjú elég mellélövés volt, kár a belé ölt időért.

    VálaszTörlés
  6. Tyű, ez nagyon nagy BOO.
    Egy kis háttérinfo:
    Igazából egyrészt azért került fel a blogra, mert dolgoztam vele, én csináltam a Popsztár című klipjét, és egy pár fotózását [stylist vagyok, szóval végülis az utolsó bejegyzés helytálló], és nagyon szeretem őt.
    Nem egy style icon, és nem hoz semmi hű de nagy eredetiséget, de sok fiatal felnéz rá, és utánozza, és kiváncsiak ezekre a válaszokra. Lehet, hogy nem pont ti, de végülis elért valamit, és dolgozott sokat azért ahol van, és ez mindenképp elismerést érdemel.
    Másrészt pedig, ezt nézzétek el nekem, nem olyan egyszerű interjúalanyokat találni. Az emberek háromnegyede nem válaszolt amikor ezt elküldtem neki, így hát maradtak a lelkesen válaszoló delikvensek. És még ha nem érzitek is helytállónak ezen a blogon, érdekességként még mindig elolvasható.
    Remélem nem leszek megkövezve!

    VálaszTörlés