Keresés ebben a blogban

2010. augusztus 30., hétfő

247CELEBRITY

BOO/WOO

Következzenek újra a hírességek legnagyobb benézései, és legjobb szettjei.

COURTNEY LOVE - BOO. Nincs hozzáfűznivalóm, remélem valaki lesegítette a nagyit a lépcsőn.

 JULIA ROBERTS - Továbbra is új filmje promokörútján vesz részt, és gyanítom, hogy egy terhességet takargat ezekkel a brutálisan előnytelen ruhákkal. BOO.

 RACHEL ZOE - WOO! Louis Vuitton rendezvényen talpig Louis Vuittonban. Semmi hobo, műszőr, nagy virágos minta, csini!

JORDAN - WTF, kiég a szemem. BOO!
JESSICA ALBA - Egyszerű, nagyszerű és glam! És imádom a frizurát. WOO.

ALLAN CUMMING - Mint Willy Wonka... elgondolkodtam, de ez szerintem egy WOO!

BAI LING - Ő egy amerikai állampolgárságot kapott kínai színésznő. Ránézésre egy barna hajú Tila Tequila, és az öltözködését illetően valahol 2003-ban leragadt. BOO!

BRIE LARSON - Maga az őskáosz. Mi volt itt a koncepció? BOO.

EMMA WATSON - Én megadtam a creditet a frizurájának, akár jól is elsülhetett volna, de kezd a kisasszony egy kezdő kémiatanárnőhöz hasonlítani... BOO.

PAMELA ANDERSON - Jedinek öltözött. BOO!

MISCHA BARTON - A BOO lista örök szereplője, a héten se maradhatott ki, mi ez a bojtos mikulásruha?

KIM és KHLOE KARDASHIAN - Imádnivalóak és csinosak mindketten, pirospont! WOO!

NATALIE PORTMAN - Edzeni még oké lenne, de ebben a cuccban a pasijával ment shoppingolni. Whaaat? A sarki boltig SE! BOO!

PIXIE LOTT - Fiatalos, trendi, nagyon angolszász. Cukor. WOO.

KATY PERRY - Bocs, de ez most nemmm. BOO...

4 megjegyzés:

  1. hmmm..megpróbáltam még elolvasás előtt tippelgetni, hogy boo vagy woo és mind bejött. vagy az ízlésünk hasonlít, vagy meghozta az eredményét a folyamatos blogolvasás. mint egy teszt.:))) szuper. love dorka <3

    VálaszTörlés
  2. Dorka! ezt a megjegyzést már leírtam az előző postodba is, de mivel ott nem válaszoltál rá- remélve,h csupán nem olvastad el- ide is leírom:

    szia Dorka!
    nagyon tetszik az blogod. Nagyszerű érzéked van a divathoz és az íráshoz is. Gratulálok. Két kérdéssel szeretnék hozzád fordulni:
    1. Te honnan értesülsz a divatvilág híreiről? Külföldi oldalakról?
    2. A blogspoton hogyan lehet azt megoldani, mint nálad is szokott lenni, hogy a további bejegyzésekre kattintva tovább lehet olvasni a bejegyzést?
    lécci válaszolj
    köszii

    VálaszTörlés
  3. Rachel Zoe és Jessica Alba a leg...Wáó!

    VálaszTörlés
  4. na ezekkel egyetértek. báár Allan nagyarc, csak a cipő nem stimmel sztem.
    egy jedi :D bah kaptam egy apró röhögőgörcsöt :D:D

    VálaszTörlés