Keresés ebben a blogban

2010. szeptember 1., szerda

258COLLABORATION

VIVIENNE WESTWOOD

Vivienne Westwood és a Melissa nevű kizárólag plasztikcipő gyártó cég évek óta tartó kollaborációjának legújabb eredményeit láthatjátok, természetesen műanyagból.
A masnis kisbabacipő cuki, a többit nem látom indokoltnak. De hát kinek mi. Jelenlegi szerelmem amúgy is egy plasztikcipő, nem leszek hipokrita. De hozzáteszem, hogy képtelenség ezekben járni, mert a legkisebb izzadság hatására úgy csúszik, hogy minden második lépésnél elhagyod.
ITT megnézhetitek a márka többi termékét is.
 

SZERINTED?

5 megjegyzés:

  1. nekem a második cipő is tetszik, de annyira nem, hogy vegyek is belőle (nem mintha ha nagyon tetszene akkor lenne annyi zsebpénzem:D), bár olyan mintha porcelánból lenne...

    VálaszTörlés
  2. Hogy csinálod azt, h mikor feljövök mindig van új post :D hihetetlen vagy! Imádlak! Am nem rosszak ezek a cipők egy kettő még hordható is :D Nekem is a második tetszik.

    T.

    VálaszTörlés
  3. van egy vivienne westwood melissám, londonban vettem, egyáltalán nem volt drága ahhoz képest, hogy eredeti és IMÁDOM♥ ezek közül az első képen lévő platformos kéne, de az nagyon ^^

    VálaszTörlés
  4. Szia Dorka.
    már egy hónapja nyomon követem a blogodat. nagyon ügyes vagy:)
    én is most indítottam egy blogot, de engem szerintem senki sem olvas. de láttam,h neked már a kezdetektől fogva voltak olvasóid (a bejegyzésekből)... ezt hogy csináltad?:) kérlek segííts.
    egy elkeseredett lány...

    VálaszTörlés
  5. Szia 'elkeseredett lány' :D
    Igazából fogalmam sincs, hirdettem mindenhol. Ismerősök olvasták, aztán az ismerősök ismerősei stb.

    VálaszTörlés