Keresés ebben a blogban

2010. szeptember 30., csütörtök

+++

+++

Ma még bármilyen töménységben utálhattok névtelenül, holnaptól viszont már csak regisztrálva.
Szerintetek nyilván azért mert gyáva vagyok, megfélemlítődtem és beismerem, hogy igazatok van, és nagyon ciki vagyok, tehetségtelen, és a táskáim is műanyagok, szerintem pedig mert a felesleges unintelligenciát és rosszindulatot így a legegyszerűbb megszűrni.
Másrészt pedig, ez egy divatblog, divatról, divatot kedvelőknek, amit mivel én csináltam, és a nevem és arcom adtam hozzá, elkerülhetetlenül az én szempontomból íródik. Ha ez nem tetszik, ne olvasd, vagy írj te is egyet. Én mindenki véleményére kiváncsi vagyok, ezért van a 'Szerinted?' mondat minden post után.

Még mindig van két opciótok, beregisztrálsz szépen álnéven és folytatod, ha ez tényleg ennyire fontos része az életednek, és el nem folytható szükséged van a véleményed széleskörű megosztására, és a feszültséged nyilvános levezetésére rajtam, vagy esetleg ha személyes a problémád, vagy valaha a lábadra léptem, vagy csak rossz napod volt, bátran írj akármilyen terjedelemben a dorka.molnar@yahoo.com-ra.

Innentől SOHA többet nem szeretnék, és nem is fogok foglalkozni a többnyire gyászos helyesírással összehozott gyűlölködésekkel, viszont ahogy eddig se, ezután se fogok nyomós ok nélkül semmit moderálni, vagy letörölni.
Viszont továbbra is írni fogom a blogot, továbbra is az elégedett olvasók, és a pozitív visszajelzések miatt, amiket nagyon-nagyon köszönök, mindig mosolyt csaltok az arcomra :]

XXXO,
Dorka

10 megjegyzés:

  1. Áhhh, idióta tacskó, gyökerek ezek MIND...ha nem tetszik valakinek az oldal, az tolja arrébb a biciklijét (wháháhá:D) egy másik oldalra...
    Én személy szerint, sosem értettem az ilyen fajta hozzáállást, miszerint élvezetet érez valaki abban, hogy mások dolgait leszólja (ez valami új 'fétish' biztos...) félre ne értsetek, az teljesen okés, ha valakinek az adott témáról negatív véleménye van, de annak normálisan is hangot lehat adni...
    Az ilyen növények! az életben face to face TUTI, hogy egy értelmes mondatot nem tudnak kinyögni...
    Továbbá paraszt dolog, elvenni más kedvét, gondolok azokra, akik kíváncsian, örömmel és olykor szerelembe esve nézik az oldalt...
    Nos most hirtelenjében ennyi...

    Hajrá Dorka! ;) I'm with you!

    P.S.: jah és cicukák, nehogy most valaki elkezdjen itt nekem pattogni...annak előre szólok: PLEASE DON'T ;)

    Veronic

    VálaszTörlés
  2. Imádom a blogod,tehetséges vagy, ügyes vagy, fantasztikus amilyen friss infókat adsz mindig és ahogy össze tudsz mindent,mindennel válogatni!
    És még mindig szerelmes vagyok a lila rakott selyem szoknyába amit tőled rendeltem! :)♥

    Ui.: "Kedves" Idegenek! Nem kell osztani a Dorkát, ha egyszer nem is ismered, nem tudod ő igazából milyen, ja és.. kicsinyesek vagytok, hogy megvádoljátok minden hülyeséggel! Nem hiszem el, hogy pont TI tudnátok milyen egy eredeti LV vagy Chanel táska!

    Ha nem tetszik a blog nem kötelező nézni/olvasni. Szerintem ha ennyire okosak vagytok akkor, hajrá, csináljatok ti ennél jobbat.
    Oops..nincs tehetségetek hozzá, hát mindegy csajok, majd legközelebb! :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon tetszik!!! :-)) Csak így tovább! Ne foglalkozz az ilyen emberekkel, akik névtelenül szeretnek irigykedni másokra.. :-S
    További sok sikert! :-X

    VálaszTörlés
  4. ez várható volt,az élet minden terére jellemző,hogy ha belekezdesz valamibe,jol csinalod/sikeres vagy és ugymond rajongoid lesznek,velük egyvonalban a gyulolkodok is megjelennek.ez az élet rendje!

    VálaszTörlés
  5. Én nem vagyok egy hatalmas divatőrült aki felismeri a dizájnercuccokat, de naponta olvasom a blogod, mert tetszik. Nem tudom, hogy mekkora őstehetség vagy a stylist szakmában, de szeretem a konstans lelkesedésed, hogy minden nap igyekszel postolni valamit, és hogy folyamatosan "törődsz" az olvasóiddal. Viszont, amennyit így online látok belőled (twitter), nem feltétlenül mindig szimpatikus nekem sem, valószínűleg nem lennénk legjobb barátnők :) De ettől még tényleg kurvára nem értem, hogy egyeseket miért tesz boldoggá, ha lehúznak névtelenül.. Senkire nem erőltetsz rá semmit, nem kell veled egyetérteni, sem megvenni a replika cuccaidat. Szóval egyetértek a moderálással, és keep up the good bloging :)

    VálaszTörlés
  6. Dorka, én is nagyon kedvelem a blogodat, mindennap többször is visszatérek, hogy megnézem írtál-e. Tetszik a stílusod is, szerintem jól látod a dolgokat! A névtelen rosszakarókkal pedig ne törődj,csináld tovább ílyen jól a dolgaidat meg a blogot is!

    VálaszTörlés
  7. Pasi létemre minden nap visszajárok én is olvasni a blogod mert 1.érdekes, 2.naprakész, és látszik hogy szívvel lélekkel csinálod és ez a fontos :)

    Tilos:)

    VálaszTörlés
  8. Én is mindig visszajárok, nagyon tetszik a blog. Ne foglalkozz az irígy emberekkel, fölösleges.
    mate_1 te pedig nagyon cuki vagy:D

    peace&love

    VálaszTörlés
  9. Dorka!
    ne foglalkozz az irigykedőkkel! én amióta először olvastam a blogodat, mindennap visszajövök, mert szeretem az írásaidat! csináld magad miatt és azok miatt akiknek örömet szerez az a pár perc, amíg a legújabb cikkeidet olvassák!

    így tovább! XOXO

    VálaszTörlés