Keresés ebben a blogban

2010. augusztus 19., csütörtök

213EDITORIAL

BLAKE LIVELY

Blake Lively a Gossip Girl című sorozat Serenája pózol csak feketében egy rendőrségi kihallgatószobában az Interview magazin legújabb számában, aminek egyébként a címlapján is szerepel.
Blake mostanában nagyon felkapott a fashionisták körében, mióta ő lett Anna Wintour és az amerikai Vogue elsőszámú kedvence és töbszörös címlaplánya. De hát nem is csoda, gyönyörű, és bájos, egy rossz szót nem lehet róla mondani.


SZERINTED?

4 megjegyzés:

  1. Nagyoon jó. Abszolút WOO. imádom Blake-t és a gossipgirl-ben alakított Serena-t is. Ami nekem belerondít ezekbe a képekbe, az a cipő. Egyáltalán nem tetszik:S de lehet csak én vagyok így vele. Ennek ellenére nagyonjóóóó [:

    VálaszTörlés
  2. Ez egy fajta promó mert mindjárt kezdődik a gossip girl!!Alig váááárom már:D

    VálaszTörlés
  3. Blake nagyon csinos és tényleg bájos, bár én jobban szeretem Leightont :)
    viszont egyet értek az első hosszászólóval, nekem sem igazán tetszik az a cipő, főleg az orra miatt. ettől függetlenül WOO!
    ~diamondonalandmine

    VálaszTörlés
  4. Nos, ha már így rákérdeztél, akkor leírom, hogy ez a csaj nekem annyira nem Serena....én egész egyszerűen nem hiszem el neki, hogy ő az a karakter, akit a bad Girl könyvekeben megismertünk. de mondjuk ez az egész sorozatra vonatkozik...Nem értem, miért pont ő a nagy kedvenc, akkor inkább a Blairt alakító lány, még talán ő a legjobb a csapatban.

    VálaszTörlés