Keresés ebben a blogban

2010. augusztus 19., csütörtök

!!!

!!!

Egy pár olyan lányról és ruháikról láthattok itt streetstyle képet, amire ha ránézel nagyon-nagyon tetszik, eredeti, trendi, és nagyon menő, de tudod hogy soha az életben fel nem vennéd ezt a szettet az utcára.
Ezen kéne változtatni. Legyetek bevállalósabbak! Kit érdekel mit szólnak hozzá, vagy ha csúnyán néznek? Nézz ki fantasztikusan, légy egyedi és viseld büszkén!

HÁZI FELADAT:
 HÉTVÉGÉIG TARTSUNK EGY BÁTOR NAPOT, ÉS MINDENKI VEGYEN FEL EGYEL VAGY SOKKAL BEVÁLLALÓSABB SZERKÓT MINT ÁLTALÁBAN HÉTKÖZNAPOKON! BESZÉLJÉTEK MEG BARÁTNŐKKEL, VAGY AKÁR EGYEDÜL IS, TALÁLJATOK KI BÁRMI EXTRÁT ÉS PRÓBÁLJÁTOK KI! NEM VESZTHETTEK SEMMIT, ÉS LEHET KIDERÜL, HOGY JÓL ÉRZITEK MAGATOKAT, ÉS MEGSZÜLETNEK A JÖVŐ DIVATDIKTÁTORAI :]
HA MINDENKI A KOMFORTZÓNÁJÁBAN MARAD, ÖRÖKRE SZÜRKE MARAD AZ UTCAI DIVAT, LÉPJÜNK EGYET ELŐRE! ÁSD ELŐ A LEGMAGASABB SARKÚ CIPŐD, VAGY TEGYÉL EGY GIGANTIKUS MASNIT A HAJADBA, FESD NARANCSRA A SZÁD, VAGY INDULJ EL COMBFIXBEN!

Ha túl nagy lépés lenne így elindulni, csak játszatok felöltözőset a barátnőkkel, de mindenképp fotózzátok le magatokat, és küldjétek el ide: dorka.molnar@yahoo.com a legjobban sikerült fashionista szerkókat kirakom ide, természetesen a sajátommal együtt! :]
És ha ez működik akár minden hónapban tarthatunk egy rebel napot!

Itt egy pár inspiráció:



HAJRÁÁÁ!

13 megjegyzés:

  1. szerintem ezt én már holnap kipróbálom! :D és term. küldök majd képet! :D

    VálaszTörlés
  2. Ha van rá igény, szombaton szívesen segítek megörökíteni budapesti versenyzők alkotásait. :)

    VálaszTörlés
  3. Hát ha ez megmozgatja a csinibabákat akkor legközelebb simán tarthatunk egy budapesti meetinget, ahol mindenki extracsini, van egy streetstyle fotós, és folyik a pezsgő :]

    VálaszTörlés
  4. Ez mennyire jó:D Dorka zseniális vagy!

    VálaszTörlés
  5. szia Dorka!

    én új vagyok :-)
    de ha már úgyis raksz fel majd képeket
    a tetkódiról is csinálnál egy bejegyzést?
    nagyon szeretem a tetoválásokat, és olvastam h neked 9 is van és nagyon kiváncsi vagyok rájuk!

    VálaszTörlés
  6. ez mind szép és fantasztikus. just one problem.. én alapvetőleg nemvagyok egy mindennapi kinézet az alkatommal. nem vagyok egyszál bél, és csontváz sem.. sajnos vagy szerencsére. ezért akármennyire jólesne kipróbálni, nemtudom, mivel így is sokan néznek rám csúnyán vagy akárhogy másképp. lehet a környezetben élő emberek miatt. majd ha pesten járok, esetleg. szóval én ezt és a végeredményeket csak gyönyörködve nézhetem majd..brühhühü. not fair! :S :(( :]]

    VálaszTörlés
  7. Névtelen 18:20

    Az csak jó, ha nem vagy mindennapi kinézet, nem csak a csontvázak divatolhatnak!!! Sőt, a kedvedért ki is teszek egy postot mindjárt, nézd meg!! :]

    VálaszTörlés
  8. Ez a baj, hogy Magyarországon nem értik meg az "extrát" és csak nevetnek rajta. Ez pedig rengeteg embert visszafog abban, hogy merészebben és változatosabban öltözködjön..
    Én például nagyon szeretnék néha magassarkút felvenni, csak nagyon magas vagyok, és így is mindig megbámulnak.. De ez a "bátor nap" tényleg nagyon jó ötlet :)

    VálaszTörlés
  9. Ejj de kár, hogy szombattól egy hétig nem leszek itthon, de legközelebb tuti kipróbálom!
    Amúgy én is így vagyok a magassarkúval, alapból 175-6 centi vagyok, meg még plusz 10-15... :D
    De mindegy, legközelebb tuti kipróbálom, ez a meeting pedig nagyonnagyon tetszik ;]

    VálaszTörlés
  10. meló van egész hétvégén, ott pedig szépen szólva nem tolerálják az ilyesmit :D "barátnős felöltősdiből" meg asszem kinőttem:] de lehetne ilyen máskor is.
    evvel a magasság dologgal meg asszem nekem is vannak problémáim, bár nem vagyok olyan magas, de a barátomnál csak 4centivel alacsonyabb és engem zavar ha magasabb vagyok nála.. lehetne egy ilyen post magasaknak v magassarkúelleneseknek h pl egy miniruhához milyen cipőt lehetne felvenni, mert ezzel mindig gondba vagyok:D nálam a magassarkú az min 8centinél kezdődik alacsonyabba kb nem találtam még normálisat/dögöset...

    VálaszTörlés
  11. hova kellene küldeni a képet?:$

    VálaszTörlés