Keresés ebben a blogban

2010. augusztus 19., csütörtök

214STREETSTYLE

STREETSTYLE

Ma akadtam rá erre a kisasszonyra, aki hihetetlen magabiztossággal töltögeti fel a kis utcai szettjeit a street fashion oldalakra, és teljesen helytálló amit csinál, hiszen a divat nem csak a pálcika vékonyságú lányok kiváltsága, alkattól, életkortól, adottságoktól függetlenül ha az ember kihozza az alapanyagból a maximumot, és igényes, ápolt, divatos, stílusos és kifinomult, ugyanolyan magabiztos tud lenni!

Ha ezekre a képekre nézek nem azt látom, hogy itt egy hatalmas dagi lány, hanem, hogy itt egy csinos, mosolygós, trendi lány, aki jól érzi magát a bőrében.

Az esztétika, és az önbizalom csodákra képes, és nem a tonna sminktől lesz valaki szexbomba, hanem attól, hogy úgy érzi magát, és ezt sugározza a világ felé.
Próbáljátok ki!



6 megjegyzés:

  1. Teljesen igazzz!!!!! dee azert odafigyelhetne h mi áll neki jol éss mi nem!!!! nincs igazam?????

    VálaszTörlés
  2. szerintem mindegyik ruhában jól néz ki... =)

    VálaszTörlés
  3. nekem nincs semmi bajom az olyan emberekkel, akik túlsúlyosak, van itt-ott egy kis súlyfeleslegük, de ez a lány már nekem is sok. borzasztó lehet úgy élni, h egy lépcsőn nem bírsz úgy felmenni h ne fulladj ki v alig bírsz felállni egy fotelból... és lehet h még így huszonegypár évesen tökjól elvan, de garantáltan pár év múlva minden baja lesz.. egyszóval ő már nem az a kategória h azért kelljen fogyóznia mert netalántán zavarja h hájas hanem itt már az egészségéről van szó szal ebből a szempontból nem hiszem h sokáig jól fogja érezni magát a bőrében...
    egyébként ami a ruháit illet, azok tényleg jók, aki kövér, annak nem kell zsákruhába járnia, ezzel egyetértek

    VálaszTörlés
  4. Én se értek egyet a kövérséggel, nem kell megelégedni magaddal ha így nézel ki, de van aki egyszerűen nem egy vékony típus, és bármennyire egészségesen él és sportol se tud lefogyni. Erre értettem azt, hogy hozd ki magadból a maximumot, és tegyél meg mindent :]

    VálaszTörlés
  5. szerintem ez a csaj csúúúcss.. és hogy vállalja magát 5*.. és örülök enneka postnak... :)

    VálaszTörlés
  6. Hűűű, ilyet még nem láttam ez előtt, asszem errem erre mondják azt, hogy egyedi! Mert ha ez nem az,akkor semmi!!

    VálaszTörlés