Keresés ebben a blogban

2010. szeptember 2., csütörtök

261BAZAAR

JÁTÉK!

Próbáljunk ki egy új játékot, most jutott eszembe az ötlet.
A lényeg, hogy beteszek képeket 5 különböző híres vagy kevésbé híres ruhadarabról vagy kiegészítőről, és nektek meg kell írni mind az 5-ről kommentben, hogy ki a tervező, mi a 'fantázianeve' vagy a típus neve, és a haladók azt is megmondhatják, hogy melyik szezonból/évről való, persze szigorúan Google segítsége nélkül!
Aki először leírja mindet helyesen, az lesz a héten a legnagyobb fashionista, és respekt neki.

Ezek most viszonylag egyszerűek, majd nehezítünk ha tetszik nektek egyáltalán az egész.

6 megjegyzés:

  1. az első képen egy Mulberry Bayswater tasi van. 2009 tavaszi kollekció.
    a második képen lévő cipőt sajnos nem tudom....
    a harmadik egy Burberry viharkabát és 2010 tavaszi-nyári kollekció
    a negyedik képen Christian Louboutin cipő
    az utolsó pedig egy Hervé Leger ruha van :D
    ami azt illeti... hát remélhetőleg nem rontttam el semmit, és nem írtam ide óriási hülyeségeket :D
    jaj és még mielőtt bárki bármit mondana... nem gugliztam ki semmit... mindent tudtam :D

    VálaszTörlés
  2. 1 kép: Mulberry BAyswater táskaaaa. tavaszi kollekció, 2009-es.
    Második kép(sok gondolkodás után rájöttem hogy): Prada 2010 tavaszi kollekció darabja.
    Harmadik kép: 2010 tavaszi/nyári kollekció Burberry.
    Negyedik kép: Christian Louboutin magassarkú
    Ötödik képen: egy nekem nem tetszős, de Hervé Leger ruha. 2010 őszi kollekció.(?)
    félreértés ne essék, google-t nem használtam és a kommentárokat sem olvastam el!!!
    teljesen amgamtól írtam.
    remélem jólett :]
    adrii

    VálaszTörlés
  3. 1. kép: Mulberry Bayswater táska. 2009-es, tavaszi kollekcióból.
    2. kép: (öö, nagyon sokat gondolkodtam, és nem vagyok benne biztos) de szerintem Prada (szezont nem tudok)
    3. kép: egy Burberry...szezont nem tudok, de gondolom tavasz :)
    4. kép: Christian Louboutin magassarkú
    5. kép: Hervé Leger ruha (szezont sajnos itt sem tudok:S)
    Semmi google vagy komment elolvasás.
    Remélem jó lett és nem írtam tök hülyeségeket :)
    Flóra :)

    VálaszTörlés
  4. az elozo kommentelok mar leirtak mindent, csak azzal egeszitenem ki h a cipo az Christian Louboutin for Rodarte szezon azthiszem 2008 a/w(ebben nem vagyok biztos):d de szerintem legkozelebb a valaszokat ne kommentbe irjuk, mert en pl akaratlanul is elolvastam oket:D
    anna

    VálaszTörlés
  5. HÁÁÁ jók vagytok :D Legközelebb nehezebbet adok.

    Amúgy Prada Chandelier az első cipő most tavaszról, és igen Rodarte a Louboutin :]

    VálaszTörlés
  6. énis ígyis-úgyis elolvastam a kommenteket, ne mintha kettőnél többet tudtam volna....:D

    VálaszTörlés