Keresés ebben a blogban

2010. szeptember 2., csütörtök

262INTERVIEW

BALÁZS/AFC

 A mini-interjú sorozatban olyan hazai zenészeket, énekeseket, modelleket, tervezőket, stylistokat, fodrászokat, divatszakmában dolgozókat kérdezek a stílusukról akik divatosak, egyediek, és példaképként állíthatók, hogy elleshessétek a trükkjeiket, megtudjátok mi inspirálja őket, és hogy milyen tanácsot adnának nektek.



HOGY DEFINIÁLNÁD PÁR MONDATBAN AZ ÖLTÖZKÖDÉSI STÍLUSODAT?
Nem szeretem bekategorizálni magamat semmilyen öltözködési stílusba, ezzel gátat állítanék magam elé. Legalább annyira szeretem az elegánsabb ruhákat felvenni, mint a lazább, lezserebb cuccokat, mikor épp milyen kedvem van. Sőt néha megpróbálom ízlésesen vegyíteni a kettőt több-kevesebb sikerrel!:)

MENNYIRE KÖVETED AZ AKTUÁLIS TRENDEKET?

Igyekszem mindig képben lenni az aktuális trendekkel, amennyire az időm engedi,  de nem mondhatnám azt, hogy teljes mértékben követem. Sosem voltam az az ember aki beállt a sorba! Nem trend alapján öltözködöm, hanem ami épp megtetszik felveszem, ha ez épp beleesik az aktuális trendbe, akkor annak úgy kellett lennie!:)

KI AZ AKIT PÉLDAKÉPKÉNT VAGY INSPIRÁCIÓKÉNT MEG TUDSZ NEVEZNI, HA STÍLUSRÓL VAN SZÓ?

Rengeteg amerikai rockzenész van akiknek tetszik a stílusa, innen-onnan szoktam is ötleteket meríteni. De külön nem tudnék
egy valakit teljes egészében kiemelni.

MI A KEDVENC MÁRKÁD, ÉS HOL VÁSÁROLSZ ILLETVE SZERZED BE A RUHÁIDAT LEGGYAKRABBAN?

Az utóbbi időben lett egy ruhaszponzorom a Famous Stars and Straps (
www.famous.hu), ami Travis Barker agyszüleménye. Nagyon megszerettem ezt a márkát, mindig megtalálom azt amire épp szükségem van. Ezen kívül a Zarában szoktam az elegánsabb ruháimat venni.

SZERINTED A SZAKMÁD MENNYIBEN BEFOLYÁSOLJA AZ ÖLTÖZKÖDÉSI STÍLUSODAT?

Semennyiben! Természetesen azt vallom, hogy a színpadon mindig a legjobb formámat kell hoznom és ez vonatkozik a külsőmre is. Sosem mondták meg mit és hogyan hordjak, mindig önálló döntésem volt ebben, de ez szerintem így van rendjén!

MI AZ A KEDVENC RUHADARAB, VAGY KIEGÉSZÍTŐ JELENLEG, AMIT MINDIG MAGADON ILLETVE MAGADNÁL HORDASZ?

Ez mindig változó, időszakos, hogy épp mi a kedvenc ruhadarabom. Jelenleg van egy Famous sapkám, amit elég gyakran hordok, jól érzem magam benne!:)

MIT TANÁCSOLNÁL A FIATALOKNAK AZ ÖLTÖZKÖDÉSSEL KAPCSOLATBAN?

Ha van ízlésük hozzá és egyéniségek, akkor öltözködjenek bátran. Amennyiben kevésbé értenek hozzá kérjék ki mások hozzáértő véleményét és minden remek lesz!:)


---
Köszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése