Keresés ebben a blogban

2010. szeptember 3., péntek

263COLLABORATION

H&M

A következő divatház, aki az H&M-el közösen ad ki elérhető árú limitált számban, a világon 200 üzletben kapható kollekciót:
LANVIN!
Az első H&M kollaboráció ami lázba hoz, és tényleg venni is fogok valamit.
A kollekció november 23.-án kerül a boltokba, és előtte egy héttel egy divatbemutató keretein belül lesznek bemutatva a darabok.

Íme Alber Elbaz, a Lanvin vezető tervezője, aki mesél az együttműködésről:

SZERINTED?

7 megjegyzés:

  1. nálunk a vörösmartyn lesz?

    VálaszTörlés
  2. Elég gáznak tartom ezeket a kollaborációkat, tavaly is egy Jimmy Choo cipő 40 ezret kóstált... tudom h így is pillanatok alatt elfogyott, de könyörgöm ez H&M, miért kerülnek ennyibe a cuccok?
    Most is így lesz, mondja is a videóban hogy nem a Lanvin lesz elérhető kategória hanem a H&M megy át luxusba. Hát anyád. Ez lenne a lényeg h az átlagembernek is elérhető legyen.

    VálaszTörlés
  3. Bocsi.. de megtudnad Dorka mondani hogy hol tudom megnezni a kollekciot nagyon kivancsi vagyok de sehol nem talaltam!? Mar neztem a H&M oldalan a googlebe is beirtam.....:/ nagyon koszi elore is!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Kitty: Szia, nincs még a kollekció sehol, különben kiraktam volna, de írtam is, hogy egy héttel vagy x nappal a megjelenés előtt fogják bemutatni egy divatbemutatón... Türelem :]

    Névtelen 15:16: Sajnos attól függetlenül, hogy ez a H&M, a nagy divatházaknak szigorú imidzsük és licence-ük van, és nem ronthatják a hitelüket. Ha ötezerért dobálnák a kollaborált cipőket Jimmy Choo-nál, akkor a törzsvásárlók azt mondanák, hogy minden proli tini ebben jár, inkább veszek Louboutint. Elveszne az exkluzivitása. És ha belegondolsz egy 400.000-es cipőt 40.000-ért megvenni még mindig elég jó biznisz.
    És ez még mindig a Lanvin, Jimmy Choo, Karl Lagerfeld stb. akiktől minőséget és igényességet várunk, nem azt hogy egy 30Ft-ból kínai gyerekek által előállított szarra rányomják a logojukat, és eladjanak belőle százezret 2000Ft-ért, hogy minden második lány azzal sétáljon, mert nekem például így nem is kéne.
    Hm?

    VálaszTörlés
  5. Én meg úgy gondolom h ez még mindig H&M és nem fizetek érte 40 ezret, ha megtehetem majd h luxusmárkákat hordjak, nyilván azt fogok venni, de ez így kicsit gusztustalan. A H&M-be járó célközönségnek nem az ilyen árú cuccokhoz van szabva a pénztárcája. Nem azt mondom h gyártsanak le annyit h minden második ember abban járjon, de akkor se járnának hiszen mindenkinek más tetszik. Gyártsanak le ugyanennyit mint most, és ne ilyen horribilis legyen az áruk, mert ez még mindig H&M és nagyon gáz h ennyit elkérnek érte. Aki meg kiad érte ennyit annak gratulálok. Inkább spróoljon egy kicsit többet és vegye meg az eredetit mert ezek szerint van pénze. Én pl. ennyiért inkább elmegyek a Guessbe és veszek ott valamit. Az legalább nem egy gagyi kollaboráció hanem eredeti guess.
    Nem vesznek el a törzsvásárlók, hiszen az Lanvin/Jimmy Choo for H&M, bele is van írva tehát nem lesz olyan szintű luxutermék mint amit a Jimmy Choonál, Lanvin-nál vehetsz. Csak közelebb kerülhetnek a szegényebbek a divathoz. Ez lenne a dolog lényege. De mint tudjuk a divat a pénzről szól (ettől persze szeretem én is, hiszen nőből vagyok.)

    VálaszTörlés
  6. óóó anyám....erre inkább nem mondok már semmit .... az ölet jó tetszik és támogatom :)

    VálaszTörlés
  7. Ahogy érzed, akkor ne vegyél Lanvint, több marad nekem :]

    De azért azt elmondom, hogy a Guess, Hilfiger, Polo Ralph Lauren, Abercrombie és társaik, amikre te itthon azt hinnéd hogy hatalmas sznob designer márkák, bárhol máshol a világban három forintért árult semmik. Szóval egy 'eredeti Guess' kb. annyi mintha eredeti Mexx-et vagy Jackpot&Cottonfield-et vennél.

    És honnan tudod, hogy a H&M-be járó törzsközönségnek mennyi pénze van? Az egy dolog, hogy vásárol ott 13 éves Vans cipős kislány is, de Gucci táskás milliomosfeleség is. Sőt, felső és sima középosztály is. Azért ezt ne írjuk így le.

    VálaszTörlés