Keresés ebben a blogban

2010. szeptember 30., csütörtök

377CELEBRITY

MADONNA

Már jópárszor megjelentek Madonnáról sokkoló retus-előtti képek, most sincs ez másként, a tavasz-nyári Dolce & Gabbana kampányfotók után pár hónappal.
Remek, hogy megpróbálják úgy eladni, mint a díva aki nem öregszik, és milyen jó formában van, de nincs. Csak egy középkorúak válságában ragadt nő aki képtelen elfogadni a korát, és hogy már lejárt az ő ideje, inkább huszonéves toyboyokkal veszi körül magát, és próbál szexibben öltözni, mint a 13 éves lánya.
Elég sokan megöregedtek méltóságban, nézzétek meg Liz Taylor-t, vagy Sophia Loren-t.
Sose voltam nagy Madonnás, a Frozen című klipjénél mondjuk még kifejezetten tetszett amit előadott, de egy jó ideje nekem a 'ha-ilyen-leszek-kérlek-lőjetek-le' státuszt testesíti meg...hiszen ki tudja, még bármelyikünknél bekattanhat valami öregedést fel nem dolgozó gén, és mi se fogjuk észrevenni.

Mi a véleményetek a Madonna jelenségről?





A retusált kampányfotók:





30 megjegyzés:

  1. Szomorú...Szegény...Szánalmas...

    VálaszTörlés
  2. picit olyan mint ti. csak ő azt képzeli, hogy még fiatal ti meg hogy értetek a divathoz csak mert van egy internet hozzáférésetek. failx2.

    VálaszTörlés
  3. én imádom Madonnát, sorry.

    VálaszTörlés
  4. Madonna Lájk! amúgy meg ,Liz H. méltósággal öregeszik???waahh miről beszélsz..-ez a WTF :MMM

    VálaszTörlés
  5. @nevtelen 2:D de igaz!!!:D en tobb tanar/divatervezotol is hallottam hogy dorka nagyon tehetsegtelen, hiaba erdeklodik a divat irant

    VálaszTörlés
  6. csak nem te is kreás voltál?

    VálaszTörlés
  7. pletykát!! pletykát!!! engem csak az zavar, h a kam cuccait eredetinek tünteti fel, és ezzel háborgatja szegény blogolvasó tiniket, akik utána hiába futnak anyuhoz, h LV Miroir kell 600ezerért, nem kaphatnak. Dorka meg röhög a markában karján a 30ezres replikával. Nincs ezzel baj, sokan hordják, de nem kell azt mondani, h eredeti.

    VálaszTörlés
  8. @ nevtelen 6: nekem szolt?:D de hogy voltam ;)

    VálaszTörlés
  9. hat kinek mi van akinek a siker a boldogsag es van akinek egy par kamu uggs:))

    VálaszTörlés
  10. Van akinek meg hogy névtelenül oltogasson engem egy blogban :D
    Hajrá, hajrá, a stressznek is ki kell jönni valahol.

    VálaszTörlés
  11. én kreás voltam,akkor kezdtem amikor Dorka,csak másik csoportban és nálunk minden tanár agyondícsérte,a csajok irigyek voltak rá,úgyh nem hiszem h sokat számítana h milyen táskája van,amit csinál azt jól csinálja:)

    VálaszTörlés
  12. akit a kreán dicsérnek az inkább oltás mint más. nem lennék rá büszke.
    amugy dorka, nem tanitották neked, hogy nem illik magadat ajnározni? de azért szép beprobálkozás volt ez az utcso hozzászollás.

    VálaszTörlés
  13. HAHHAHAHHA hatalmasak vagytok, én csak hátradőlök és olvasom, tietek a színpad :D

    VálaszTörlés
  14. par eve meg a tanaroknak is mas volt az elvaras:D
    nem ertem mitol oltas az hogy valakit zavar hogy kamuzol

    VálaszTörlés
  15. most akkor eredeti a táska vagy nem? vagyis a táskák meg az ugg?! és most mi is vt a kreaba?

    VálaszTörlés
  16. nem kötelező ide járni, olvasni a blogot. ez az ő blogja leírhatja a saját véleményét nem? ezt most nem nyalásból írom, nem ismerem Dorkát személyesen, de azt el kell hogy mondjam nagyon sokat segített, hogy másképp lássam a divatot, és merjem bevállalni azt amit eddig nem mertem, hogy tovább lássak a gagyi kínai cuccok kínálatán, és hogy lehet olcsón is divatosan öltözködni, nem muszáj méregdrága ruhákra költeni. egy kis segítség, és máris jobban megy a dolog, főleg ha tanácstalan vagy mit mivel, hogyan hordjad.

    F.

    VálaszTörlés
  17. ja es a miroir kapcsolatban..azert se lehet eredeti mert le van vagva a logoja felul..ilyet SOHA nem csinal LV, ugyhogy menjel nyugodtan lvbe megnezetni...biztos neked jutott egy limitalt darab az 1000bol ,biztos egy magyar neni eladta neked tok olcson pont..es valamiert meg a kepen is latszik a fos minosege..nem szegyenled magad???

    VálaszTörlés
  18. http://styleanddirt.blogspot.com/2010/08/blog-post_29.html#comments
    ez a cikk jutott eszembe erről..

    VálaszTörlés
  19. hat igen find the difference jateknak is jo,mar talaltam 1000 kulonbseget ;] mindjart gondolom le lesz torolve az egesz :>

    VálaszTörlés
  20. @dorka: akkor jo mert mi is pont ezt tesszük akárhányszor egy ujabb értelmes blogbejegyzésedet olvassuk.

    @többiek: nehogy azt hidjétek, hogy élőben is ekkora arca van. olyankor meg sem szolal, olyan mint egy kisegér.

    VálaszTörlés
  21. hova lett a táskás post???

    VálaszTörlés
  22. http://styleanddirt.blogspot.com/2010/09/blog-post_30.html

    VálaszTörlés
  23. Névtelen írta...

    picit olyan mint ti. csak ő azt képzeli, hogy még fiatal ti meg hogy értetek a divathoz csak mert van egy internet hozzáférésetek. failx2.
    2010. szeptember 30. 10:18

    ezen nevetek visítva percek óta thx:D

    VálaszTörlés
  24. ez olyan dorka csak dölj hátra és érezd hogy van egy fanclubbod :D:D

    ebe voltem (:

    ui.: őszintén és mélyen irigyellek benneteket hogy a legnagyobb problémátok hogy neki eredeti-e a táskája. én mit csinálok sz_rul hogy nekem nem ez jutott ?! :D:D:D:D:D:D

    VálaszTörlés
  25. Névtelen írta...

    picit olyan mint ti. csak ő azt képzeli, hogy még fiatal ti meg hogy értetek a divathoz csak mert van egy internet hozzáférésetek. failx2.
    2010. szeptember 30. 10:18

    :D ez nagyon ott van! és milyen igaz!!:D +1!

    VálaszTörlés
  26. gratulálok az összes szánalmas szarnak, hogy itt csúfkodtok. most kurva menők vagyok. :D
    a legjobb volt az 'élőben nem ekkora a szája olyan mint egy kisegér' nyilván te is megmernéd mondani a szemébe amit itt leírtál. hogyapicsábane.
    ja és valószínűleg ha kamu lenne mutogatná ország-világnak egy blogban, ja.

    VálaszTörlés
  27. Csak egyet szeretnék tudni fiúk-lányok, az, h ti itt köpköditek Dorkát és a blogját, mert szerintetek szar, az addig oké, mindenkinek lehet véleménye. De kérdem én, ha valami ennyire szar, akkor ti mi a p*csának jártok ide?? Én ha utálok egy blogot, akkor soha többé nem nézem meg, ha utálok egy embert, akkor nem tartom vele a kapcsolatot, nem írogatok neki. Az, h nektek ez okoz lelki örömöt, az titeket fémjelez, arról nem is beszélve, hogy mennyire beteges dolog az, h Te azon örömködsz, hogy mást sározol.
    Ja, és külön kikérem azt a rakat helyesírási hibát, amit idegépeltek.. nem, nem elírás, nem szleng, nem chat, egyszerűen igénytelenek vagytok.

    VálaszTörlés
  28. Ehh, nagyon nagy formák vagytok. Ti vagytok azok akik az élő fába belekötnek. Most azért oltjátok h nem mondja meg h kamu a táskája és azt hazudja h igazi. Na most tegyük fel azt a helyzetet h kamu táskája van és kiírja ide. Na akkor meg azon menne a mocskolódás h egy divatérzékeny embernek hogy lehet kamu táskája! A helyében én se mondanám meg! Törődjetek a saját dolgotokkal pesszimista magyarok. Alig várom h külföldre költözhessek mert az ilyen irigy kötekedő emberből itthon Dunát lehet rekeszteni és már a gyomrom felfordul a sok negatív hülyétől. Külföldön legalább mindenki nyitott, fogékony az újra, és nem szól bele olyanba amihez nem ért. Szeretettel ajánlom az egyik kötekedőnek a Louis Vuitton honlapját. Nézd csak meg, ugyanúgy el van vágva mintánál felül, tehát nem ebből deríted ki h kamu vagy igazi. Közelről szépen megszemléled és tudni fogod. De mivel Dorka nem mutatta meg a bélést, ezt már sosem tudjátok meg! HAHAHA. Lúzerek.

    VálaszTörlés
  29. nekem mondjuk ez a munkam mivel nem egy eve dolgoztam/dolgozok kulfoldon vuittonnal ,quality control, replika ellenes harcok stb stb..neha olyan szomoru hogy a "divat szakertok" mint dorka azt hiszik hogy egy taska ami nem veletlenul milliokba kerul ugyan ugy fog kinezni mint egy 10-20ezres kamu, szomoru ez a tiszteletlenseg:( nevetseges a kis bloggereknek hazudni raadasul mindefele tortenetet kitalalni melle..viheted be vuittonba, ott is ugyan ezt fogjak neked mondani, de eleg ha a kepeket bekuldod, nekem csak elhiszed? :)

    VálaszTörlés
  30. @nevtelen: kedves elottem szolo, NINCSENEK LEVAGVA es soha nem lesznek, ezt az lv soha nem tenne meg, ahhoz tulsagosan tiszteli a logojat, nem kell ahhoz a belsejet megneznem

    VálaszTörlés