Keresés ebben a blogban

2010. szeptember 30., csütörtök

378WTF

WTF?!

Egy újabb hatalmas pirosan világító neon WHAT THE EFF?

Justin Bieber, a tizenéves lányok százezreinek bugyiját nedvessé tevő, tömeghisztériát és csoportos öngyilkosságot is kiváltani képes, és szerintem az amerikai diáklányok átlagintelligenciáját és szüleik bankszámláját nézve milliárd dolláros üzletként is funkcionáló kislány kisfiú legújabb relikviái, a Justin Barbie, és a Justin ágynemű...kezeket a paplan fölé.

Sose voltam rajongó típus, még ha szeretek valakit se tudnám ilyen módon ezt kifejezni, és nem vennék meg semmi ilyen szemetet, ezért nekem ez ilyen csináljunk a szarból is pénzt, és húzzunk le minden bőrt a gyerekekről akció.
Szerinted? 

 

8 megjegyzés:

  1. fúúúúúúúúúúj de undorító ez az ágynemű:D:D:S

    VálaszTörlés
  2. hmmm... én soha nem értettem az ilyen szintű rajongást. enyhén beteges. nekem is megvannak a kedvenc előadóim, együtteseim, de nem vagyok szerelmes beléjük, nem ájulok el ha meglátom őket. engem elriaszt ez az egész. mondjuk sztem a lányok többsége átesik ezen, de max 13 éves korig menő, utána már a szomszéd fiúba kellene szerelmes lenni nem? :) ez meg tényleg olyan, hogy csináljunk még több pénzt a kislányok meg bekajálják, este bieberes párnára hajthatják a fejüket, átölelve a bieber barbiejukat.

    F.

    VálaszTörlés
  3. Ezen gondolkoztam, hogy hatalmas Spice Girls rajongó voltam 10 évesen, és vettem a SG nyalókát, meg a matricákat, de nemtudom egy ágynemű mennyire fért volna bele. Meg az mégiscsak 5 trendi lány volt, nem egy szépfiú..

    VálaszTörlés
  4. húú én meg sem mondom kibe voltam "szerelmes", de ő szépfiú volt, vagy még most is az.:) mondjuk most is az egyik kedvenc színészem, de most már azért mert qrva jó színész. szerintem :) nah jó elárulom DiCaprio-ról van szó :)

    F.

    VálaszTörlés
  5. Jóó belé ki nem volt szerelmes amikor ment a Titanic? :D
    Én Aaron Carter-be voltam szerelmes, az sokkal gázabb!

    VálaszTörlés
  6. Nem, az enyém a leggázabb!!! Udo Brinkmann a Klinikából!!! OK, kicsit öregebb vagyok nálatok, ez még a '80-as évek:))))

    VálaszTörlés
  7. Haha, én szeretem Biebert,vagyis inkább nincs bajom vele,néha még egész cuki is tud lenni, bár azért nem aludnék a fején. :)

    VálaszTörlés
  8. Úristen rákerestem Udo Brinkmann-ra, tényleg ő a leggázabb :D Remélem kinőtted :D

    Amúgy én is birom Biebert, olyan kisöcsi forma, és nagyon tehetséges és keményen dolgozik, inspiráló lehet a fiatalok számára. De a paplan már sok :D

    VálaszTörlés