Keresés ebben a blogban

2010. augusztus 27., péntek

231+++

+++

Egy páran voltatok olyan drágák, és megosztottátok velem a bátor-nap eredményét. Aki erről lemaradt, ITT meglesheti miről van szó.
Örülök, hogy ennyien bevállaltátok, és hogy ennyien el is küldtétek a fotókat! Remélem a legközelebbinél kedvet kap mindenki más is és százszor ennyien leszünk.
Ne felejtsétek el, ti vagytok a jövő divatdiktátorai, rajtatok múlik, hogy pár év múlva is kilógó tangákat és Mayo Chix-t lehet-e az utcán látni, vagy végre elkezdjük bevállalni a dolgokat és megteremtjük az utcai divatot!!

Fotók a tovább után...


Betti

Kata

Tami

Lídia - extra credit, hihetetlen vagy! :]

Itt vannak az enyémek is, a szombat esti buli előtt...
Ez a tütü a H&M gyerekosztályáról van, és egy éve hever cimkéstül a szekrényben mert exxxtra rövid. Amúgy nem igazán vittem túlzásba, ez csak a bemelegítés, majd legközelebb..
 

16 megjegyzés:

  1. Nekem Tami összeállítása tetszik a legjobban!:)

    VálaszTörlés
  2. Nincs bocsi, bíztatás van. Minden kritikát kimoderálok innen, ez a játék csakis pozitív dolgokról szól!!!

    VálaszTörlés
  3. Kata,Tami,Lidia 2.összeállitása és persze Dorka szupi összeállitás...nálam ezek a nyerők =)))) de a többi is tök jó =)

    VálaszTörlés
  4. Tényleg bocs mindenkitől, de itt K RVÁRA nem arról van szó, hogy kinek hogy tetszenek ezek a szettek, ruhák, emberek, vagy az én táskám.
    Itt arról van szó, hogy ezek a leányzók voltak olyan bátrak és léptek egyet előre magukhoz és másokhoz képest, és még fel is vállalták arccal névvel együtt, és beküldték ide.
    Ezt respektálni kell, nem pedig jó magyar rosszindulattal rögtön részletekbemenően leszólni.
    Ha nem tetszik, csináljatok jobbat, várom őket.

    Ebből ne legyen durca, remélem megértitek, de kitörlök minden ilyen kommentet.

    VálaszTörlés
  5. kell a táskád!
    ez a nagyobbik alexa ugye? :]

    VálaszTörlés
  6. Na, örülök, hogy azért látni igazán bátor ÉS EGYBEN ízléses-igényes outfiteket is! :-)
    Ami észrevétel (és inkább javaslat, mint bántás), hogy a pózolást gyakorolják :-) Hogy mi néz ki előnyösen egy fotón, ilyenek.. :-)

    VálaszTörlés
  7. Nekem is Tami, imádom a sok színt, legközelebb én is bátrabb leszek a színekkel! És persze Dorka szettje. A táska nekem is kell :D Milyen márka?
    Köszönöm h felraktál, reméltem h legalább eggyel jó leszek ide :D De 3mal... juj nagyon boldog vagyok, meg is osztottam FB-n, legalább lesznek új olvasóid Dorka mert nekem is sok divatimádó barátnőm van.
    Puszi,
    Lídia

    VálaszTörlés
  8. Na így már mindjárt más!

    A táskám olyan mint a Mulberry Alexa, de nem az. Imádom a színét, nem is olyan mint a képen, hanem nagyon citrom, annyira szar, hogy már jó :]

    VálaszTörlés
  9. Mind nagyon jó :) legközelebb én is küldök képet ;)

    VálaszTörlés
  10. nagyon jok.csak kár hogy kevés van..kata LV táskája eredeti nem?

    VálaszTörlés
  11. ha te is latod hogy nem az, akkor miert kerdezed? nem az a lenyeg itt

    VálaszTörlés
  12. Lídia 2. képeden cípő,honnan van ? :O


    Egyébként ez abszolút pozitív. Végre valakik akik nem bohócot csinálnak magukból mondván ez extrém és egyedi, hanem stílusosan ízlésesen és mégis merészen válogatnak. : ) Az pedig hogy beküldik egy olyan oldalra ahol hideget meleget kaphatnak érte névvel mindennel együtt már önmagában értékelendő, még ha a képek sz_rok is lennének (de amúgy nem azok :D) Úgyhogy én tényleg csak bíztatni tudom az ilyen lányokat hogy csak ilyen magabiztosan tovább!! Mert ha mindig a roszindulatú idegenkedő és irigykedő megjegyzésekre hallgatnánk ..hát még úgy se lennénk jók mindenkinek:) Szóval taps ezért a vállalkozásért : )

    xoxo Ebe

    VálaszTörlés
  13. Taminak olyan a ruhája, mint Massienak a Klikkből a tortás jelentnél :D

    VálaszTörlés
  14. plusz Dorka megígérted, hogy majd raksz fel képet a Barbie és Kenes ruhádról, de még mindig nem :(

    VálaszTörlés
  15. hűűű hát nekem mindenkié nagyon tetszik, nagyoooon jó ötlet!

    VálaszTörlés
  16. ezt én egy iszonyatosan jó ötletnek tartom. mert tényleg, hogy vegyünk rá fiatalokat, hogy merjenek önmaguk lenni és ne kövessék a tömeget, ha nem így? szerintem én az átlaghoz képest merészebben öltözködök, de néha azért én is elvesztem a lelkesedésemet, amikor valami teljesen hozzá nem értő, konzervatív beszólogatást kapok (szerencsére ez elég ritka). de a következő alkalommal biztos h én is fogok képet küldeni.

    VálaszTörlés